Alla inlägg under februari 2008

Av helmi - 29 februari 2008 00:03

du

Av helmi - 28 februari 2008 21:28

Av helmi - 24 februari 2008 00:47

idag hängde jag med ramzi och två söta katter som hette arwen och zoombie. det har vart en helg utan allt för mycket sömn och människor. det är bra att kunna göra som man vill ibland utan att bli tvingad till att äta på regelbundna tider. jag kanske börjar bli gammal och skör. imorn blir det bedövningssprutor, borrande i tänder, lustgas och latexhandskar. det borde ju inte få vara lagligt

Av helmi - 23 februari 2008 14:47

ska träffa emma idag. på sommaren brukar vi äta falafel på kungstorget

Av helmi - 23 februari 2008 14:33

jag vill fortfarande inte träffa många människor smtidigt på mycket länge.

Av helmi - 22 februari 2008 23:21

Av helmi - 22 februari 2008 03:14

stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress

Av helmi - 21 februari 2008 22:06

jag blev helt lycklig idag för jag såg att en som jag har pratat med på bussen hade skrivit en kommentar. jag tycker också det är lurigt att vi åker grön express varje dag och vi har setts oftare på rkufester och filmfestivalen än på bussen. och nej tanten med den fina mössan var nog inte jag även om det kan vara lätt att ta miste och jag har många fina mössor. imorse träffade jag min föredetta teaterlärare på bussen, hon berättade att hon hade bestämt att det var sovmorgon och uppmanade mig att plugga medan det fortfarande är "gratis" för man vet inte med den där alliansen (eller man vet att det mesta som rör en kommer gå åt fanders). det kallar jag ett visdomens ord. hon brukar åka bussen en timme tidigare än jag så det är väl därför jag inte träffar henne oftare och likadant med min käre busskompis som om jag minns rätt bodde bortanför skogen? jag lovar att hålla bättre utkik annars brukar jag infinna mig på kyrkvägen 14.15 och 16.15

Presentation

Omröstning

magnetic fields?
 vet inte
 nej
 ja
 fy i helvete
 fantastiska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards