Alla inlägg under december 2008

Av helmi - 17 december 2008 03:58

det skulle inte bli såhär vi skulle ju klara av att ha ett såntdär kompisförhållande men det går tydligen inte att ha det så med dig och jag har inte lärt mig att inte vara dum i huvet faller tugnt att jag höll på som jag gjorde var för att vara desruktiv så att du tillslut kunde låta mig vara och förstå att jag är omöjlig eller såra mig så att jag skulle känna den totala meningslösheten jag var säker på att du inte skulle klara av mig men så gjorde du det längre än jag hade förväntat mig jag blev ganska rädd det måste ju vara något fel i en relation om det inte är jag som känner mig osäker det måste ju vara något fel på en person om den tycker om mig lika mycket som jag tycker om den det kan ju inte hålla länge om man tänker så och det gjorde det inte om man ser ner på sig själv så mycket så ska man inte vara med någon alls alla relationer blir trasiga om man inte ens kan respektera sig själv jag var tvungen att bevisa att jag är ett rövhål genom att vara med andra och sen låtsas som att det är sån jag var för det är så det brukar se ut jag lyckades vända det långsamt så att det blev jag som var kär i dig och du inte visste och jag gjorde slut för jag var så arg på mig själv sen kunde vi ändå inte sluta ses och så sågs vi idag. det var en sån jävla dum ide


jag vill inte gå på begravning

jag vill inte träffa psykosteamet

jag vill inte hamna på akuten

jag vill inte känna känslor

jag vill inte må så här jävla dåligt

jag vill sova

.

Av helmi - 16 december 2008 18:37

jag har massor av saker ingenting är på plats i röran imorn ska jag på begravning sen ska jag fika med agnes efter det kanske jag och stina träffa elof

på torsdag ska jag jobba mellan åtta och halv fem

på fredag ska jag jobba mellan åtta och halv fem

på lördag ska jag jobba mellan åtta och halv fem

på måndag ska jag jobba mellan åtta och halv fem

snart kanske martin kommer hem jag och e ska försöka sätta upp bilder på bara haga nygata till att börja med det här är ett nytt projekt makulaturpapper från skolan och trycka upp foton på oss så många vi hinner innan någon ser

jag ska försöka att inte tappa nåt i golvet särskilt min nya dator det var en hemma hos mig som tappade sin dator och skärmen blev helt försörd det kändes som en liten väckarklocka jag måste sluta bära omkring på den som om den vore min knähund mer hållbara lösningar. eller kommer det bli så? antagligen inte men det känns alltid bra att vara medveten


idag var jag i blå stråket på sahlgerenska och pratade med en idiot som inte fattade att jag inte kan vara där när jag jobbar "kan du inte ta ledigt från jobbet då jag har faktiskt bara mina arbetstider och det blir ju lite svårt förstår du om du inte kan vara här när jag jobbar" han hade med sig en praktikant också

egentligen ville jag inte vara där men så övertalades jag eftersom det gick att få en kvinnlig läkare sen slutar det med att jag sitter i ett rum med två män varav en använder sig av härskartekniker och prykologisk terror


känns det ibland som att du är väldigt nere

och ibland som att du är väldigt uppåt och dina kompisar inte känner igen dig för att du är så glad och framåt


jag vet vad han försöker göra ta reda på om jag är manodeppressiv men det vet jag ju redan att jag är. inte han för han hade inte ens läst min jornal


jävla svin

Av helmi - 5 december 2008 00:27

Av helmi - 5 december 2008 00:24

Av helmi - 5 december 2008 00:14

Av helmi - 5 december 2008 00:10

I took myself out walking
By the evening i was running
I hadn't done this for a long while
My friend said cheer up it was high time
But can't you see i'm lovesick?
I need a cure so bring it real quick
This time i'm fearing heartbreak
Look at the time it's almost daybreak
Oh i don't want to settle down
I don't want to leave this town
I'm feeling lost and found
Am i wild, wild, wild, wild, wild?
Oh i am most dissatisfied
You can tell this looking in my eyes
She looks like a lovely piece of art
But pills plus miles tear us apart
--
Took myself out walking
By the evening i was running
I hadn't done this for a long while
My friend said cheer up it was high time
Can't you see i'm lovesick?
I need a cure so bring it real quick
This time i'm fearing heartbreak
Look at the time it's almost daybreak
Oh i don't want to settle down
I don't want to leave this town
I'm feeling lost and found
Am i wild, wild, wild, wild, wild?
Am i wild, wild, wild, wild, wild?
Are we wild, wild, wild, wild, wild?

Av helmi - 5 december 2008 00:06

imorn kroki kl nio

föreläsning kl ett

träffa jens kl tre

göra banderoll 

hdk med agnes

kviberg med stina

Presentation

Omröstning

magnetic fields?
 vet inte
 nej
 ja
 fy i helvete
 fantastiska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards