Alla inlägg under juni 2008

Av helmi - 20 juni 2008 10:47

so i swalloed the pills that i had in my hand since last night ive been thinking abouit it for a while your yellow teeth and your smile it drives me to madness ive been dreaming about jumping some times please put med out od my misery ive been here so long i dont know when im asleep or when im not

Av helmi - 20 juni 2008 10:43

kg min förra lärare som va väldigt bitter och tjock var med i en musikal den handlade om skoltid och skojiga skolböcker han sjöng

var minut du får över ska du använda klokt de bör läggas på att läsa skolböcker han viftade lurigt med pekfingret och spelade flöjt

Av helmi - 20 juni 2008 10:39

jag satt på en uteservering och träffade på emil som hade en bärbar dator med många bilder på mig med sig jag såg ut som mig själv förutom när jag kollade nära på ansiktet som blev ett annat. sen visade han mig en animerad reklamfilm med två väldigt tecknade söta dragspel som hänger under
älvsborgsbron och kramar om varandra den hade döda barn gjort anställda av cocacola

Av helmi - 20 juni 2008 10:35

jag skulle sjunga på skolavslutningen jag gick i showklassen och vi satte upp hair

jag fick en spindel i handen som vi skulle ta till akuten föratt den hade blivit biten av en liten spindel i min soffa

jag hade tjafsjeans runda glasögon och björnborgband på håret 

Av helmi - 20 juni 2008 09:58

jag och pär satt i en bil påväg till ett stort möte i en by långt upp förbi norrland vi åkte jättelänge i bilen men vi kom aldrig fram på vägen var det nån som hade gjort gatukonst skrivit före detta djurskyddslagar och hur vi ska avverka köttindustrin jag försökte fota vägen men bilen åkte så fort så jag hann inte det började snöa och det blev storm så bilen började köra tillbaka och vi hamnade på wendelsbergsområdet där var det bal och jag missade den igen jag gick in i det vita huset där dom hade tal och den äckliga tvprofilen sofia nånting nånting satt och kollade på mig det var fruktansvärt obehagligt
 jag snurrade runt på min stol och skrattade alla kollade på mig och slutade prata jag gick ut ur rummet för att försöka hitta en toalett som jag kunde låsa in mig jag frågade folk som jag träffade i en korridor som visade mig vidare till nästa korridor och så fortsatte det tills jag hittade toalettdrren men dörren var alldeles för liten jag öppnade den och där var världens minsta toalett och ett litet litet handfat och en liten matta på golvet jag hade kunnat klämma mig in i det lilla rummet men jag förstod att jag inte skulle kunna komma ut därifrån sen på grund av den otroligt dumma planlösningen. sen helt plötsligt stod jag på kullen brevid dammen
utanför mellangården på skolan och sjöng i stämmor med mig själv

Av helmi - 20 juni 2008 09:42

i morse vaknade jag tidigt det är min första lediga dag och jag ska inte jobba igen förän i juli. jag har sovit så jävla dåligt och ibland inte alls vissa nätter och pressat mig själv så hårt att övervinna den socialfobiska känslan på halvtimmesvagnen dit och sen hem att jag inte har vetat om jag har drömt eller inte. en slags avskärmning som borde funka bättre bara att jag blir rädd för vad jagf ser när jag inte vet vilket tillstånd jag är i. jag gick in i hugos rum och skulle leta efter inhalatorn tog den och gick tillbaka till sängen hugo hoppade till så mycket att jag gick tillbaka för att kolla om det hade hänt nåt. det stod stilla i några sekunder jag var brevid honom svansen och tassarna skakade och han hade uppspärrade ögon ett par vingar flaxade hysteriskt iväg från där hugo stod och in under soffan och jag såg att fönstret hade stått öppet hela natten hugo såg verkligen livrädd ut och jag letade länge efter fågeln men förstod sen att denaldrig hade varit där. mamma kom in i rummet och frågade vad som hade hänt och jag berättade hon letade också lite efter fågeln sen skrattade hon och sa att konstigare saker har ju hänt

Av helmi - 18 juni 2008 06:31

inatt drömde jag om risparfymen. en parfym gjord på risvatten nånstans väldigt långt borta som jag fick ett prov på för några år sen.jag sprang runt och letade efter nåt som jag inte visste vad det var sen kände jag den gudomliga doften av parfymen och blev sådär läskigt besatt av att hitta den och jag hörde röster från måln och regnbågar som sa

deen fiinns i stoockhoolm

deen fiinns i stoockhoolm

Av helmi - 16 juni 2008 06:12

inatt drömde jag om en fritagning love hade kommit hem och vi skulle ses en gång sen skulle jag åka nånstans så vi bestämde oss för att åka till en farm där dom hade många katter och kaniner och råttor jag hade en snygg luvtröja på mig med ett stort tryck på ryggen där det stod storasyster ser dig dom andra hade också luvor men inga tröjor som nån slags pansardräkt eller mantel med huva det såg verkligen dumt ut. när vi skulle bryta oss in kom vi på att det var ju onödigt när man lika gärna kunde knacka på dörren det kom en gubbe och öppnade vi band fast honom och hans fru och hans vakthund i stolar i köket medan vi klädde ut oss i alla kläder som dom hade. gubben lyckades ta sig loss och kom in i sovrummet och såg galen ut väldigt arg var han jag blev så rädd så jag hoppade ut genom fönstret och tänkte att det var väldigt skönt att ha en ursäkt att göra det men fastnade med handen på en pinne som stack ut från fönstret och blev hängandes där medan dom andra sprang runt i cirklar hoppade jag ner och klippte upp gallret på alla burar och nät djuren sprang ut och var lite otacksamma sen kom polisen och lyste med ficklampa på mig gick vidare in i huset och tog fast alla pojkarna men inte mig jag bara stod där tills dom blev utsläpta ur häktet några dar senare var djuren tillbaka i sina burar och pojkarna fick strafftjänst på samma farm som vi var på jag satt på en grind och kollade och dom började planera nästa fritagning då skulle jag va smart och sa att det är ju inte så bra i och med att ni kommer bli ganska misstänkta sen vaknade jag och undrade lite vad som hade hänt

Presentation

Omröstning

magnetic fields?
 vet inte
 nej
 ja
 fy i helvete
 fantastiska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards