Alla inlägg under juni 2009

Av helmi - 30 juni 2009 06:56

Brus

och nån gång i veckan är jag alltid vaken två dygn

06:09Sara

två dygn på raken? du är hard core!

06:10Brus

jaaaa

06:10Sara

jag är inte särskilt hc

06:10Brus

h to the c

06:11Sara

to the s to the l to the e to the e to the WHAT?

TO THE P

var det tänkt att du skulle langa här

du sega faan

06:11Brus

hahaa

nja

jag målar ju

samtidigt

06:13Sara

:(

06:13Brus

mää

du ska inte gråta

"jag finns här nu för deeeej"

06:14Sara har skrivit en recension om MyCalendar.06:14Brus

på onsdag är det gatumusik!

06:14Sara

där ser man! vadå för gatumusik?

06:15Brus

dom ska ju göra det illegal så på onsdag får man inte längre spela musik utomhus

alls

tror jag

06:15Sara

oj?

06:15Brus

eller så fick man spela akustisk mellan nio och tre

06:15Sara

men med polistillstånd väl? efter onsdag menar jag

06:16Brus

men orka skaffa det

det är det ju ingen som kommer få

06:16Sara

plus att det kostar pengar och så jävla mycket tjänar man inte som gatumusikant

vi skulle kunna ha det som i gilmore girls

jag kollade eventet nu och jag jobbar ju mellan 11 och 15, så jag uteblir. trist

06:17Brus

åhh vad synd

06:19Brus

lär bli hur fett som helst

06:19Sara

kan tänka mig det!

06:21Sara

nä nu orkar jag inte mer. nu ska jag vila lite. ehhe. oh well. vi vet ju hur det kommer att sluta (förmodligen) åt helvete! om du skulle råka vara vaken klockan nio är du varmt välkommen att ringa och väcka mig. lycka till med målandet!

06:22Brus

haha det kan jag göra

hoppas du vaknar av alla signaler

det brukar inte jag göra

06:23Sara

åh gulle dig. fan vad bra. jag har ställt två väckarklockor på ringning kl nio och jag brukar vakna så jag tror inte att det ska vara någon fara. hemtelefonen vaknar jag alltid av om inte annat.

031-320 72 41

06:24Brus

alltså det kan jag såklart göra. tvivlar på att jag kommer bli trött innan det blir imorn kväll typ. ska jag ringa tills du svarar?

06:25Sara

om du kan hade det varit hur fint som helst! men inte tio ggr liksom. lär iof inte hända. jag lär vakna vid första signalen.

06:26Brus

hahahahaha

06:26Sara

och blir du trött innan så får du ju givetvis gå till sängs

06:26Brus

tillslut svarar någon annan

och så har jag ringt fel nummer

då säger jag "ironi"!

06:27Sara

hahaha!

åh snälla gör det!

det hade nästan varit finast

06:27Brus

och den som har svarat och är pissed off säger ahh haa haa haaa vad roligt

06:27Sara

och jag hade legat kvar i min säng och hasse och mattias hade aldrig låtit mig jobba igen

06:27Brus

hahaha

06:28Sara

men åh så himla himla fint, jag känner mig extremt mycket mer safe nu.

nu går jag, och sådär, men ja. PUSS OCH TACK

GRYMT

Av helmi - 30 juni 2009 04:55

Sara

fast det är syrran så det jämnar ut sig

04:26Brus

varför inte den?

det är ju den bästa av dem alla!

04:26Sara

hon läser våra bästa år-bloggen slaviskt, gör du det med ?

04:26Brus

haha

ibland

04:27Sara

fint

04:27Brus

inte slaviskt dock

men jag måste kolla på avsnitten

fy vilka fruktansvärt fult gjorda fakesår

jag hade kunnat göra bättre

04:28Sara

dryg du är! jag älskar gabrielle. roc är min favvo

04:29Brus

men det är ju inte hon som har gjort dom ju

04:29Sara

nej det är sant.

04:30Sara

åh! jag har så himla många bra xenavideos på lut om du vill ha någon. jag har känslosamma, roliga, lidelsefulla, romantiska, smärtsamma, actionfyllda osv.

04:30Brus

aah!

aahaha

04:31Sara

"oh boy"

04:31Brus

har du dem i varsinn map

04:32Sara

hihi. ja. amazonfilmer har jag också! jag är iof en äkta youtubenerd så jag har mina absoluta absoluta favoriter inlagd i en playlist på min yt-channel

också menar jag.

04:32Brus

haha va fint!

04:33Sara

joo, praktiskt om inte annat

gabrielle kickar ass!

04:33Brus

gabrielle är hoppläs

ös

04:34Sara

och tara har varit med i popular?

04:34Brus

hopplös!

menar jag

öööös

04:34Sara

hopplös? varför det?

04:34Brus

ÖS

hon andra sa att hon var hopplös

04:34Sara

det bästa med xena är att de alltid har så tragiska uppväxtstorys

04:35Brus

haha

04:35Sara

som the tramp (meg) tex. haha. alltså ibland skrattar jag åt serien för att den är så himla fånig ibland

04:35Brus

"telling me how worthless i was.."

04:35Sara

men det är ju en del av charmen

04:36Brus

men en grej som jag inte fattar

som i arkiv x

dom tidiga avsnitten

att huvudpersonerna, om det är två personer, alltid har nån slags dragningskraft till varandra

precis som gabrielle och xena

04:37Sara

jag har sett typ ett arkiv x avsnitt någonsin så jag förstår inte vad du menar

04:37Brus

mulder och scully får ju varandra nån gång till och med

aha

04:38Sara

ah fast den dragningskraften existerar ju inte what so ever i första säsongen

deras förhållande var fullständigt platoniskt i hela första säsongen

04:38Brus

jaså

men är det ett "förhållande"? har dom nånsinn det?

04:41Sara

njaa, alltså det finns ju delade meningar om den saken. i sista säsongen så är det ju himla mycket drama och känslor osv men vissa hävdar att de är soulmates och väldigt nära vänner (och att xena och ares är menade att vara tillsammans) medan en stor del av the xenites hävdar att det är det slutgiltiga beviset på att xena och gabi hade ett förhållande

oavsett så är det ju uppenbart att x & g var sexuellt attraherade av varandra

04:42Brus

är det verkligen det?

04:42Sara

du vänta, jag ska skicka dig ett klipp från yt där lucy lawless her self erkänner att xena är gay!

04:42Brus

vad var det slutgiltiga beviset menar du?

04:43Sara

amen tjejen jag vill inte spoila allting du får ju titta på avsnitten själv!

04:43Brus

nääj

jag vill inte

du får förklara det är ju du som är xenamästare

04:43Sara

hihi!

http://www.youtube.com/watch?v=J7sqDDjGOBA

04:44Brus

kommer aldrig börja följa xena

fortsätt dröm!

04:45Sara

åh det gör jag brussan, varje dag.

har du tittat på klippet än eller?

där får du förövrigt se den slutgiltiga kyssen

04:46Brus

aahhahahaha

men guuuud

04:46Sara

tidigare har de bara pussats några få gånger (i bild åtminstone, i vet ju inte vad de gör in private hrmhm)

hahahah "men guuuuud"

04:46Brus

alltså det verkar ju verkligen vara nåt sånt ja

har för mig att det var anledningen att jag slutade kolla på det, för att jag skämdes så mycket över att mina föräldrar skulle tro att jag var lesbisk

04:48Sara

hahaha, på riktigt? men jag menar det är ju sista avsnittet så om du har sett det så var ju serien slut sen ju

04:48Brus

det finns ju uppenbarligen lesbiska anspelningar lite här och var hela tiden men jag visste inte att det fanns stora rollspelsgäng som klädde ut sig till xena och demonstrerade osv. överkurs!

04:49Sara

hahhahaha! men tjejen. de demonstrerar inte, de går i en prideparad. alla klär ut sig i prideparader

det hör till

04:49Brus

jag var helt säker på att gabrielle och xena var ett par. men sedan tänkte jag att dom verkligen inte var det och att jag bara hade hittat på det

04:50Sara

nejdå.

det är så himla uppenbart att de är så jävla svartsjuka ibland

04:50Brus

ja precis

04:50Sara

som i andra säsongen när g gifter sig och x måste stå precis brevid och titta på

den blicken alltså!

gos

h

04:51Brus

hahaha

04:51Sara

eller som g säger under bröllopsnatten "jag har aldrig varit med en man förut"

nej precis, en MAN nej

höhö, am i right ladies?!

04:52Brus

hahahaha

säger hon så?

04:53Sara

japp.

fast jag är inte säker på att det är så man ska uppfatta det.


04:53Sara

japp.

fast jag är inte säker på att det är så man ska uppfatta det.

haha förresten, har du sett det avsnittet när x hookar upp med julius ceasar?

04:54Brus

oj jag har inte den blekaste

känner bara igen när jag ser't

04:55Sara

nä men alltså, den minen ceasar får när han inser att han ska få ligga med x, jag höll på att garva ihjäl mig, han ser så extremt extremt fånig ut att man smäller av

04:55Brus

haha

04:55Sara

festligaste bloopern förövrigt:http://www.youtube.com/watch?v=cxEv_HwsP3o

nej vadå död fisk-fejs


04:56Brus

hahahahaha

var det xena?!

04:56Sara

japp

fast lite rufsig i håret vettu


04:57Brus

shit det är paradise hotel

har aldrig förstått mig på det

04:58Sara

är det det danska?

04:58Brus

tror det!

04:58Sara

mm, nä det är väl inte så himla festligt. duger i krig så att säga.

Brus

ush det duger inte alls i krig

så jävla tråkigt

och så fattar jag inte ens vad det går ut på

fucking bordellteveserie

05:00Sara

jag har sett ett avsnitt, då var det några expar som bråkade, det spicade upp det hela. men ja, alltså jag fattar inte heller vad det går ut på

05:01Brus

är dom tillsammans när dom åker dit men ska sedan twista upp det genom att dela hotellrum med andra eller vad gör dom egentligen

Sara

nej de har varit ihop och visste inte att deras ex hade sökt och sen tvingas de dela rum med sina ex trots att det är massa trustissues och aggressioner pga av otrogenhetsdraman

05:02Brus

vaa

men ofta ett par söker båda två efter att dom har gjort slut

05:04Sara

uppenbarligen, eller så har teveprogrammen stalkat upp dem på något konstigt sätt. det är ju jävligt skumt att producenten VET att de har varit ihop. sen är det ju iof bara idioter som söker till program som paradise hotel och idioter blir ju tillsammans med andra idioter så helt otippad är det ju inte

05:05Brus

HAHAHA

åh

idioter lir tillsammans med andra idioter

05:06Sara

fast det är ju så, de dras till varandra som nördar dras till star trek

05:07Brus

jo det är klart

va rolig han ser ut som har rakat av sig en liten bit av ögonbrynen

05:08Sara

jag stängde av teven efter xena så nu tittar jag på festliga fanmade xena vids på tuben istället

ger mig förmodligen mer än ph

05:09Brus

ah antagligen

05:10Sara

alltså pallar du inte att se hela så gå till 00:42 med en gång så himla klockrent:http://www.youtube.com/watch?v=eWO0QW6hTpY

eller 00:41 kanske

05:13Sara

om du tittar på say what 2 som också är helt okej festlig så bör du veta att det i klipp 2 är xena fångad i callistos kropp.

05:14Brus

pow

05:14Sara

pow?

05:14Brus

ja

hon sa såå

05:15Sara

haha guuuh jag hänger verkligen inte med närdå vardå liksom

05:15Brus

gabrielle

när hon slår till den där gubben

05:16Sara

alltså okej jag är väl inte överförtjust över låtvalet men jag älskar när folk gör fanvids och lägger till pratbubblor, och den här är himla festlig

:

http://www.youtube.com/watch?v=cjbCuGaYUOg



Av helmi - 30 juni 2009 03:03


01:56Brus

haha

faaail

01:56Sara

käften

:D

man slänger ju gärna iväg en smiley så folk inte tror att man är arg på riktigt menar jag

01:57Brus

ah

01:58Sara

kan vara bra att veta inför framtiden och sådär

01:58Brus

hahaa

var det nån form av hot

02:00Sara

icke då. jag tror aldrig att någon är arg på mig. har förstått att folk ibland tror att jag är arg på dem dock. därav mitt accelererande smileymissbruk. för att folk generellt sett har extremt svårt för att uppfatta ironi och sarkasm över internet.

02:00Brus

ahh jo

man får skriva "obs ironi"

både före och efter det ironiska om man skriver till någon som inte vet vad som är vad

02:01Sara

hahahaha det 'är så lame!

02:02Brus

"ironi" bajs smakar gott "ironi"

"ironi" jag vet för jag har smakat "ironi"

02:02Sara

HAHA

02:02Brus

"ironi" skoja "ironi"

02:02Sara

HAHAHAHA

02:02Brus

"ironi" eller? "ironi"

02:03Sara

åååh hahah ååh sluta jag är alldeles för trött för att palla jag börjar gråta då

hahahaha

hyhy

02:03Brus

hähä

hyhy

02:04Sara

om jag någon gång skaffar mig en bil: http://farm1.static.flickr.com/213/481001778_504968f95e.jpg

02:04Brus

men guud hahahaa

sjukt fult

02:05Sara

haha jaaa, en japansk efterbliven (förbliven?) bil. som en upp-pimpad permobil

jag peppar iof rätt mycket på permobiler, de är stentuffa

02:05Brus

du menar att det seriöst finns folk som åker i en sån?

ja man kan se dem ibland. men kan aldrig veta för dom är så jävla snabba

svisch

02:06Sara

hahahhah, du pratar om pensionärer brussan

02:07Brus

vad pratar du om?

http://sanderoth.files.wordpress.com/2007/10/dsc02309.jpg

titta ett myrpiggsvin!

02:08Sara

permobiler. det är bara pensionärer och riktigt feta människor (som är så tjocka att de inte kan gå) som får permobiler

awhp!

02:08Brus

aahahahaa tjocka människor

haa

roligt

typ åh jag är så tjock. jag kan inte gå. vad ska jag göra. jag har hört om japanska permobiler åååhhh neeej vad häääändeeer jag ville inte ut i rymden

02:10Sara

hahahaha, jag kan se det framför mig!!

Av helmi - 30 juni 2009 03:01

Brus

det är nu folk sover!

02:26Petra

det är nu vi andra är vakna!

02:27Brus

exkt

02:27Petra

xkt

02:27Brus

t

02:29Petra

the battle of shortcuts has only just begun!

02:30Brus

rikard palm på teve!

jaa!

kan han inte säga nåt roligt

02:33Petra

gör han inte det då?

02:34Brus

nä.. han har säkert blivit varnad

02:35Petra

oj. blir men det?

man

02:35Brus

haha

sök på rikard palm på youtube!

02:36Petra

haHA, gjorde just det. ska kolla in tokyo

02:42Petra

ja...det är underbart. tänk den dan man vaknar upp och ser lika förvirrad ut som rickar palm

då vet man att det är dags att dra...

02:42Brus

hahaha

02:42Petra

jag antar att du sett kryptonit-bloopen?

02:43Brus

dra till tokyo?

jaa! den slår ju allt

helt galet. freudianskt

02:43Petra

haha! ja varför inte till tokyo - det verkar ju finnas rum att boka iaf!

ja, så jävla förbjudet inna n ett barnprogram'

02:44Brus

var det! men guud det är inte sant

vilken ångest

02:44Petra

haha! javisst- det är briljant!

02:45Brus

har du sett den där holländska talkshowen

brukar komma upp där också

02:45Petra

hahaha...näe, vad ska jag söka på?

02:45Brus

holland talkshow typ

med översättning

utan blir lite torrt

om man inte kan språket

02:49Petra

jag hittade ingen med översättning...hahah..men den här

http://www.youtube.com/watch?v=nGzhbQv2Wlg

är inte torr...fy fan vad vansinnigt

aaaahhh jag dör av skratt

02:50Brus

hahaha ja när han som pratar mörkt

haha

02:51Petra

nä...han pratar ljust?

02:52Brus

i slutet får programledaren en fråga från en i publiken och han har precis lyckats sluta skratta

och då pratar han jääättejättemörkt

02:52Petra

hahahahaaaa jag dörrrrrrrrrrrr

02:52Brus

och då där programledaren

02:52Petra

det var inte med på min

fy fan vilken plåga

02:52Brus

sök vidare

02:52Petra

japp

02:53Brus

det är tyvär inte på riktigt men väldigt bra ändå. vill att det ska vara på riktigt

02:56Petra

ahh..typiskt

men du

nu erkänner jag, jag svidar om från nattligt monstrum

eller överaktivt

kräk

vilket du vill

till folk

eller fä, vilkwt du vill

vilket du vill menar jag

02:57Brus

hahaa

02:57Petra

och går och sussar.

02:57Brus

du talar i gåtor

haa

haha. godnatt

02:58Petra

gåtor, de i din familj säger det ibland, men för mig är allt glasklart. fint att se dig lilla knytt

och tack för skrattsvadan!

02:59Brus

har fler på lager!

03:00Petra

underbart!


Av helmi - 30 juni 2009 01:29

Brus

jag lånade fyra skivor en gång. med en klasskompis lånekort

tappade såklart bort skivorna och betalade 500, efter det hittade jag dem på världens sämsta ställe, men jag lyssnar inte på dom för den ena har jag redan och den andra är repig och inte så bra

01:00Sara

de andra två då?

01:00Brus

dom hittade jag

01:01Sara

åh.

jag hittade precis räkningarna. under sängen. vad är oddsen liksom.

01:01Brus

ååhh!!!

01:05Sara

total lättnad, värsta räkningen betald. så jävla gött.

vad gör du?

01:06Brus

jag kollar på bilder

på facebook

01:07Brus

en kompis som har åkt till irland och fotat små djur och andra kostiga saker. vad gör du?

01:07Sara

åh, fan vad fint. vadå för djur?

01:08Brus

en iller reor jag

tror

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2137090&id=571141168&ref=nf#/photo.php?pid=2137205&id=571141168&ref=nf

01:09Brus

det är 131 foton i samma album. så kan inte jag göra. varför inte

01:09Sara

jag betalar räkningar samtidigt som jag försöker städa upp röran i köket som jag fortfarande inte orkat ta tag i riktigt (efter en sk efterfest i lördags natt, vet inte om det var så himla mycket till efterfest egentligen för vi bakade mest men det är lika med JÄVLIGT mycket disk. lite opepp så att säga.)

jag ska spana in bilderna omedelbums!

vadå inte kan?

klart du kan?

varför skulle du inte kunna?

01:10Brus

dumma facebook trilskas med mig

och säger nä du kan bara lägga upp 60 bilder pe album osv

01:11Sara

hm!

där ser man

01:11Brus

jag vill baka!

01:11Sara

naaaw! grymt gullig iller

01:11Brus

men vågar inte

eller hur!

01:11Sara

haha! vadå vågar inte?

01:11Brus

alltså

förra gången jag bakade skulle jag göra jättemånga kakor av nån anledning. och det var samma recept som jag brukar använda men dom blev så jävla äckliga

inte alls bra

jag blev sur och bestämde mig för att bara köpa kakor i fortsättningen

min kak och bakkarriär slutar här osv

eller?

01:15Sara

det skulle jag inte vilja påstå! när vi tittar på filmen osv skulle vi kunna baka bröd kanske? jag bryr mig inte så himla mycket om om det blir äckligt. det vi bakade i lördags natt blev så fruktansvärt jävla äckligt att vi tog en tugga och sen garvade hela vägen till soppåsen. så jävla jävla äckligt. i'm just sayin. förstår dock inte hur man kan misslyckas med att baka scones

01:18Brus

oj misslyckades du med scones? haha. scones kan iofs bli ganska torra om man inte har i rätt mängd olika saker

01:18Sara

mmm fast alltså, jag hade inte tillräckligt med vetemjöl hemma så vi la i massa skrädmjöl

01:18Brus

jaa det kan vi göra! ja! bakningscomeback

vad är skrädmjöl?

01:19Sara

och sen blev smeten alldeles för lös så då hinkade vi i rätt redigt med havregryn också

http://sv.wikipedia.org/wiki/Skrädmjöl

så de blev extremt salta och gick inte att ta i utan att de smulades sönder

01:20Brus

oj

låter farligt

fan va jobbigt

då blir det ju disk for nothing

och tid och sånt

för att inte tala om money

01:21Sara

tid har jag väl och diska går väl an men det blir så himla trångt i mitt kök att så fort det blir lite disk känns det som megamycket disk och man får liksom inte plats att diska

äsch lite mjöl lite smör lite mjölk

01:22Brus

men det känns ju jobbigt att diska även när bakningen har gått bra

då tänker jag hur pissigt det känns att baka värma i ugn bygga upp skyhöga förväntningar och sen skrapa mjöl och slänga saker

01:23Sara

ja jag ljög. jag tycker inte alls om att diska haha.

01:23Brus

luring!

hyhy

01:23Sara

haha!

men du. nu ska jag stiga upp om några timmar. sov gott!

01:24Brus

godnatt!

Av helmi - 30 juni 2009 01:28

Filip

kolla på drum recording på "videos of me"

:)

03:04Brus

men den här datorn tror att jag inte har flash

03:04Filip

aha :( lame!

03:04Brus

haha laame

03:05Filip

superlaaaame

03:06Brus

http://www.facebook.com/photo.php?pid=3160454&op=1&o=global&view=global&subj=665655366&id=752560976#/photo.php?pid=1031143&op=1&o=global&view=global&subj=665655366&id=665655366

aahahaha

jag och min kanin rövhål?

03:06Filip

han heter rövhål :) en fingerdocka typ.. därav namnet

03:06Brus

hahaha

haha

roligt

03:07Filip

han är väldigt söt

03:08Brus

det bor en kanin här faktiskt

en riktig

03:09Filip

aaaaw!!! jag älskar kaniner! :)

03:09Brus

dom är helt galet söta

03:10Filip

verkligen! speciellt nosarna :)

03:11Brus

och dom små ösonen

öron

aaaww

jag smälter bara jag tänker på kaniner

03:11Filip

hmm.. det finns ju iofs kaniner med stora öron :P

03:12Brus

jaa

03:12Filip

hehe, jag smälter oxå.. små niner lixom

en nin flera nins

03:13Brus

haha

min är ju såklart den finaste. han heter hugo

03:13Filip

aaawww

hugo :)

som björnes hund

03:14Brus

va!

neej

inte björne

björne är sämst

03:15Filip

nääää.. inte old-school björne

03:15Brus

haha

03:19Filip

jag såg jämt på björne när jag var liten

19:53Filip Antichrist... Vilken obehaglig upplevelse, men ack så suggestiv och vacker. Von Trier balanserar på den berömda tråden mellan dåre och geni.Idag00:47Brus

hahaa

00:48Filip

:)

00:48Brus

somnade jag igår?

vad pratade vi om egentligen?

tänker att lite av det kan ha varit en konstog dröm

00:49Filip

haha

björne var det sista

00:49Brus

björne?

hahaha

00:49Filip

eller.. din kanin hugo

00:49Brus

oh

00:49Filip

samma namn som björnes hund

00:49Brus

haha

00:51Brus

men jag utmanade dig på duell?

00:51Filip

precis

haha

bad-duell

00:51Brus

åhh hahaha

okej tänkte verkligen att det var nåt jag drömde. brukar drömma om konstia konversationer

00:53Filip

haha

vad spännande ^^

00:53Brus

ja men förvirrande ibland

det är ofta saker som har hänt. men en twist

00:54Filip

hmm.. hehe

Av helmi - 29 juni 2009 01:59

Brus

simmade runt lite bara

01:10Filip

hehe ok :)

det lät ju mesigt ;)

01:11Brus

ah det är det faktiskt

01:11Filip

men du vinner över mig iaf

01:12Brus

vilken triumf

01:13Filip

eller hur ;)

jag erkänner mig besegrad och kysser dina fötter

01:15Brus

vill bada igen snart! innan det blir höst vilket det kan bli när som helst verklguien. kan säga till dig. alltså utmada dig till en duell

01:17Filip

precis :) go for it!

01:20Brus

det värsta är ju att folk blir arga när man klagar på att det är för varmt

01:22Filip

jag brukar komma på mig själv att jag klagar över värmen oxå

det är en hatkärlek från min sida

01:24Brus

men det kan ju verkligen vara jobbigt på riktigt och då blir det en sån motsättning i och med att vi bara får typ en månad av sol och ljus här

01:26Filip

mm.. precis

instämmer till fullo

01:29Filip

vad gillar du för film annars då?

01:32Brus

jag tänker att det är olika, men har typ nördat in mig lite för mycket på michel gondry. och det mesta jag tycker är bra går nog i den stilen

vad gillar du för film?

01:33Filip

ah

jag tycker att han är ok

favoriten är nog science of sleep

sedan eternal sunshine

01:34Brus

ohh

01:34Filip

alltså av gondry..

01:34Brus

ja alltså när jag tänker på det finaste jag har sett kommer alltid dom två upp

med små måln av bomull

01:35Filip

:)

ja, dom e bra

01:39Brus

vilken är favoriten som inte gondry har gjort?

01:39Filip

hmm.. finns många bra.. hehe

säkrast är om du tittar på min info här på facebook.. så får du en mängd filmer jag gillar

01:41Brus

oj du har skrivit ner där alltså

01:42Filip

ja.. ganska många..haha

svårt at välja

01:42Brus

oldboy. gudars. har du sett hela triologin

haha ja

01:42Filip

ja.. det har jag

det är en fin trilogi :)

men lady vengance var sämst

01:43Brus

har inte sett den

bara mister vengance

den var så sjukt sjukt rå

och snygg

01:44Filip

precis

antichrist är värre ;)

01:44Brus

ojojoj

hur är det möjligt!

01:45Filip

tro mig ;)

den är även sjukt snygg

01:47Brus

nu vill jag verkligen se den

tänker att ingenting jag har sett har vart värre än mister vengance

01:48Filip

ungefär så har jag oxå tänkt.. oldboy är iofs ingen dans på rosor heller

men antichrist sätter nog djupare spår

01:48Brus

nä haha

okej

shit shit shit

01:48Filip

så sjukt suggestiv film oxå

01:52Brus

http://www.youtube.com/watch?v=lnjYrP5J6rE

01:55Filip

:)

01:57Filip

sweet

Av helmi - 29 juni 2009 01:57

Sara

låter himla fint haha

20:34Brus

du har alltså badat flera gånger i år?

20:35Sara

njaaaa. jag tog nattliga näckbad under midsommarhelgen. det är ju tradition, det kommer man inte ifrån hur dåligt väder det än må vara.

20:39Brus

ah önskar att jag kunde hoppa i havet när det inte var så varmt att jag skulle dö annars

20:40Sara

äsch, kan kan man väl, inte sagt att det är trevligt

23:40Sara redigerade Hemstad,IntressenIntressenGillar att göraCitatMusikTV-program,Filmer och Böcker i sin profil.Idag00:08Sara

wöh

00:08Brus

wöhööw

00:08Sara

vad göur du?

00:09Brus

jag funderar lite

har precis sett en jättefin dokumentär om två konstnärer

och vill måla!

vad gör du?

00:09Sara

läser bloggar och tänker på att jag ska jobba imorgon. jag peppar inte så himla mycket.

vaddå för dokumentär kära du?

00:11Brus

nån som gick på teve. den handlade om epp par som var konstnärer. dom var sjukt inspirerande och fina och gjorde helt fantastiska saker

00:11Sara

fint. är det vad du ska ägna dig åt resten av natten? skapa fantastiska ting menar jag.

00:12Brus

jag vet inte om det blir så fantastiskt

haha. ska bara kladda med färg och tusch på ett papper. om det blir fantastiskt vilket jag tvivlar på kan jag ge det till dig

00:13Sara

oh! det ser jag fram emot!

00:14Brus

men åhh du skulle sett

00:15Sara

vilken kanal var det?

00:15Brus

var alldeles för tagen för att säga till folk att slå på teven

det var typ kunskapskanalen eller nåt i den stilen

hahaha

00:15Sara

haha, åh, kunskapskanalen är fin men himla himla nördig

00:16Brus

joo..

00:17Brus

fast det har vi väl konstaterat att båda är

ingen slipper undan

00:17Sara

absolut inte. jag anser nördighet vara en fin egenskap

00:19Brus

det kan det ju va

00:19Sara

oftast så

00:19Brus

men det kan också va extremt smärtsamt att se folk nörda in sig på nördiga.a snöa in sig

00:20Sara

smärtsamt att behöva lyssna, fint att se, skulle jag vilja påstå

00:21Brus

haha

poesi!

00:22Sara

haha vad pratar du om tjejen, det är TRUU snarare.

00:22Brus

hahaa

00:24Brus

vad gör du nu?

00:24Sara

borstar tänderna :)

mycket tandkräm i munnen så nu måste jag springa iväg till badrummet en sväng

00:25Brus

men gullunge hahaha

haha är för övrigt det enda jag kan säga

00:26Sara

haha eller hihi eller hoho eller hähä eller höhö eller hehe eller håhå

00:26Brus

exakt

00:26Sara

huhu och hyhy är egentligen de enda vokaler man inte kan använda

vi borde claima dem med

00:27Brus

ja nästa gång jag skrattar blir det definitivt ett hyhy

fuuuult

00:28Sara

hihi, jag tänker på hyenorna i lejonkungen när jag hör hyhy. särskilt flin

såg den idag förresten, himla bra bakisfilm, himla bra överhuvudtaget, hade nästan glömt bort det

00:28Brus

ååhhh finaste filmen

hade nån form av diskussion om den idag med min syster

hon sa att den var som en fakedisney och jag sa typ wtf och då sa hon att hon hade sagt nåt annat men jag tror inte det mister sa jag då

00:30Sara

haha!

00:30Brus

fast hon sa nog nåt annat. jag är lite överbeskyddande med bra filmer

00:30Sara

äldre eller yngre? syster menar jag

00:31Brus

äldre

hon är 30

00:31Sara

sladdiz x tusen?

00:32Brus

haha

(hyhy)

00:32Sara

åh! bra, jag tänkte precis rätta dig

00:33Brus

nääry

tror inte det

jag vänder skrattet efter vinden snabbare än blixten

00:34Sara

som vinden i mofasas man!

00:34Brus

hhhhyyyyhyyhyh

00:36Sara

hahahahaha, åh jag måste liksom fnysskratta för jag har fortfarande tandborsten i munnen, det känns lite knäppt. så nu ska jag springa bort och placera den i tandborstmuggen

00:36Brus

fnysskratta!!

hyhy

fffffnnnffnn fn fnfnn!!

00:36Sara

hahaha! precis så!

Presentation

Omröstning

magnetic fields?
 vet inte
 nej
 ja
 fy i helvete
 fantastiska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards