Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av helmi - 26 augusti 2009 21:54

Brus

jag funderar på att ah för att jag gillar att inte ha tröja på mig. och jag ogillar bhar. jag tror inte ens jag äger en bh. men det kan va väldigt jobbigt. så jag funderar seriöst på att operera bort brösten. eller jag har funderat sen nian men inte seriöst, men nu funderar jag seriöst. jag har även övervägt att mixtra lite med diverse hormoner! det skulle va så spännande. och kännas rätt, eller det vet jag ju iofs inte förrän jag har börjat med det

skriv nåt!

21:39Sara

haha! så kan du ju inte skriva då får jag ju lust att dra ut på det hur länge som helst bara för att jävlas juu

gör som det känns rätt för dig

jag skulle tycka att det skulle kännas ... tomt tror jag.

21:40Brus

men bröst är hemska!

och läskiga

jag ogillar bröst

särskilt mina

21:41Sara

och om du funderar på det seriöst skulle jag råda dig till att enbart göra en bröstförminskning till att börja med eftersom du ändå har rätt stora brön (åtminstone om man jämför med mig som har himla små) vilket skulle resultera i en himla stor omställning

21:42Brus

jo precis

det är väl det som är det jag tänker på mest

alltså flera gånger om dan

21:43Sara

hormoner har jag också funderat på, fast bara oseriöst och bara för att jag tycker att det verkar lite spännande att se vad som händer med kroppen. av ren nyfikenhet liksom. fast när jag nästan nästan började leka med tanken seriöst kom jag fram till att det inte var grejen för mig

jag tror mest du bara måste känna efter och ta ställning till om du är beredd på att ta konsekvenserna liksom

kroppsbehåring / ansiktsbehåring till exempel?

osv

21:44Brus

jag stod och lagade mat för en stund sen och hade ingen tröja på mig och det känndes så jävla ansträngt för jag visste att folk kunde se och det var liksom inte därför jag inte ville ha tröja. det va för att det var varmt liksom. så jag öppnade fönstret och skulle ställa en växt i vägen så folk inte kunde se in och då välte jag ner en annan så det kom vatten på hela golvet och alla på haga nygata kollade! aah!!

hade jag haft mindre/ickeexisterande bröst hade ingen ens kollat

på det sättet i alla fall

21:44Sara

jag har för övrigt ett extremt passande youtubeklipp för den här diskussionen! och för dig i det här läget. jag har iof youtubeklipp för alla tilfällen, men ändå

21:45Brus

haha!

bring it

21:45Sara

tror du inte?

jag tror att de hade kollat även om du hade haft små russin

okej! jag ska bara hitta det först det är ju några listor att gå igenom

21:45Brus

men alltså jag tror jag verkligen är beredd att ta konsekvenserna. kan man inte ta bara hormoner en period

jag vill liksom inte bli man

bara lite mindre som en grekisk staty

det känns så stereotypiskt att jag blir nervös av min egen kropp

21:46Sara

varför embracar du inte dina kurvor?

21:47Brus

alltså för att jag ser stereotypiskt "kvinnlig" ut

21:48Sara

varför? är inte det bara gött?

21:48Brus

neeej nej nej nej

alltså det är som att jag alltid behöver tänka på saker när jag klär på mig. typ vad som framhäver brösten och vad som inte gör det. om det är varmt ser det ut som jag försöker se porrig ut

jag kan ha vad som helst på mig och det ser ut som porr

det behöver inte ens va varmt

min kropp är för evigt dömd att vara sexualiserad!

AAAH!!!

hjälp mig någon!!

21:51Sara

jag känner en brud som brukade ha 70 I (!!!!!!) i bh-storlek

hon har gjort en bröstförminskning nu

men seriöst. I-KUPA

det är sick

21:52Brus

i-kupa!!

aah hahaha

galet

21:53Sara

men eller hur! jag visste inte ens att bh-storlekarna gick så långt innan jag träffade henne

jag kan inte identifiera mig med din känsla av att vara fångad. men jag kan förstå den. och jag känner, vafan, känns det rätt så är det rätt

ÅÅÅH jag vill så gärna hitta det där klippet nu

det skulle vara så perfekt för dig

jag har inte bokmärkt det dock men jag håller på att söka efter det nu

oavsett så tror jag att det är jävligt viktigt att prata med någon medan man tar hormoner osv, för jag tror man kan känna sig himla förvirrad även om det känns rätt

i'm just sayin

21:56Brus

jo absolut. det är inget man bara gör bara sådär liksom 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

magnetic fields?
 vet inte
 nej
 ja
 fy i helvete
 fantastiska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards